LITET SKOTIPPS ;)

Måste bara säga en sak av egna erfarenheter haha!!
För de va nämligen så att igår hade jag ju höga och smala klackar på mig och jag gjorde den tabben att jag glömde packa ner mina lite lägre klackar eller några ballerina, så när fötterna väl gjorde så ont så att det verkligen inte gick mer så tog jag Jennie och camilla av oss våra skor och gick barfota! och jag ångrar såååå att jag glömde packa ner extraskor!!
Så tipps till er andra så ni inte glömmer, ska ni ut en hel kväll med högklackat så packa alltid ner ett par extra lite bekvämare skor i väskan så e det bara byta påvägen hem..
eller om man kommer till ett ställe där det bara finns kullerstenar som t.ex. gamla stan som vi var i igår... gjorde ju itne saker bättre kanske -.-



Har iaf lärt mig av min läxa så komemr nog aldrig glömma ta med exkta skor igen ;)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0