LATIS JENNIFER ;P

Jag har inte varit specielt duktig idag om ja ska vara ärlig :$ Har bara latat mig hela dan, tvättade precis bort sminket från igår, ja ni läste rätt från IGÅR :O inte bra alltså, trotts att jag duschade idag :P men duschade bara kroppen och tänkte ta ansiktet också men glömde bort och sen orkade jag inte, men strax ska jag smörja in ansiktet och så.
Jag har knappt ätit idag heller, bara jordgubbar!! så jävla gott!! =) Och ont i huvudet har jag också =( vet inte om de beror på att ja ätit dåligt eller att jag fortfarande itne druckigt något kaffe.. ska hitta orken till det också, och till att ta hand om disken och tvätta, men eftersom jag latat mig till nu så lär de finnas lite ork i mig iaf ;)
en hemma kväll blir det ikväll, de har jag redan bestämt mig för =)
Så sitter i mjukiskläder och toffs på huvudet.
aja dax att göra nytta puss!


mmm jordgubbar, så obeskrivligt goda!!!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0