LÅNG DAG!

Godmorgon alla söta rar och underbara! =)
Skulle egentligen upp vid 11 idag men gick upp vid 12(a) inte så konstigt med tanke på att jag la mig jävligt sent menmen.
Nu ska jag iaf titta lite bloggar fort, dricka upp mitt kaffe och sedan hoppa in i duschen för att börja fixa mig, kanske damsuger övervåningn innan, eller medans håret torkar de får vi se haha;p
ni som inte hängt med så idag ska jag först åka och försöka lämna tillbaks en grej och om ja lyckas får jag behålla pengarna, sen ska jag åka in till stan och shoppa! wie!!:)
Fast jag kan inte shoppa exakt vad jag vill.. nej för jag MÅSTE ha bh:ar alla e ju försmå =( ;p
men vi hörs när jag e klar förmodligen!
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0