KLAR FÖR ATT GÅ!

så nu e vi hemma hos camilla igen, eller vi har varit här i ca 2 timmar tror jag, vi har pratat och fixat oss lite, och besöket på ks gick jätte bra, jag satt i en fotölj medans camilla gick iväg och fick sprutan, så anstängade var det ;p
Vi är även fixade nu och väntar på att jimmy och companie ska höra av sig så vi kan börja gå.
Jag har samma kläder som jag visade tidigare idag förutom att jag även satt på mig ett par legging, dom jag köpte senaste dom "trasiga" om ni kommer ihåg?? de lät ju bli kallare framåt kvällen så lika bra att ta på sig det med en gång och sen ta jag med mig jacka och så.
Lämnar nog väskan och det här hos camilla och går förbi här innan jag åker hem och hämtar väskan och några skor jag har här och sen åker hem, när får vi se ;p
aja ni får ha en skit kul kväll och gör inget dumt=)
puss

Kommentra
Jag har talat: Linnsus

You go girl!

Du tar dig igenom detta s sjukt bra!

2009-06-23 @ 22:03:15
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Du ska inte göra något dumt heller??

2009-06-24 @ 02:34:34

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0