KÄRLEK=FARLIGT!

.. har suttit i över 3 timmar och pratat med en nästan vilt främmande männiksa om kärlek och lite problem eller lite och lite ganska så stor men ändå, och allt den personen har gjort är att lyssna och svara på vissa saker, och gud så lättad man bli av att bara prata av sig!! känns som någon tog bort stenen för bröstet som hamnade där under kväll, ja mena vem fan orkar egentligen sitta och lyssna på ngn i 3 timmar?? någon man inte ens kommer träffa?? jadu bara sanna männiksor I guess.
Men jag har kommit fram till 2 saker iaf! som jag själv reflekterat över i min lilla *host* förlåt jag mena stora smarta hjärna ;)
nr 1; kärlek är så jävla underbart samtidigt som det i vissa lägen bara kan göra så grymt ont att man inte klarar av mer men ändå vill ha mer!
och nr 2; det gör ondare att krossa sitt egna hjärta än att någon annan krossar ens hjärta, och det har jag kommit fram till av egna erfarenheter, och ni som inte förstår den få fundera ett tag till ni kommer på vad jag menar, och kommer ni inte på det så får ni ju kommentera så kanske jag berättar lite mer noggrant! =)
puss på er och älskar er! från en glad och lycklig jennifer!! =)

Bilden tagen för ngr dagar sen ;p

 

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0