JAG LEVER

Hello babes =)
Har ni vart nyfikna på vart jag varit?? ;) Jag har legat i sängen, kollat, tv, myst och pratat med Mathias, tjaffsat lite också -.-
Han kom ju hit och sov igår och nu lär vi nog inte träffas förens min födelsedag om ens det ;p
Han har iaf åkt hem nu och jag hoppade raka vägen in i duschen och tvättade av mig och nu sitter jag här i morgonrock och handduk i håret och ska väll strax leta fram några kläder att dra på mig, bara det att mitt rum ser ut som ett bombnedlsag så har ingen större lust att vara där(a) MÅSTE städa! men det får nog ske imorgon istället.

Jag ska bara fika mig lite nu, sedan ska jag lämna en spimatta till våran granne som ska låna den, sen ner till jakobsberg och köpa hårspray och ta ut pengar och sedan direkt hem till Camilla där jag camila och jennie ska börja fixa oss och vad som händer sen får ni veta senare, bara för jag älskar när ni är nyfikna!! =)
aja nu måste ja börja leta kläder och torka håret, puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0