INTE FALLA TILLBAKS!

Nu känns det lite neråt igen, tänker på Mathias, han smsade mig igår och sa att han älskade mig och sen att han saknar mig, vill ha mig och massa och de gör ont att behöva säga ifrån, jag vill gå tillbaks men ändå inte, eller alltså hjärtat vill tillbaks till honom men inte JAG! och jag tänker heller inte gå tillbaks!
Kvällen igår va helt underbar och ja e så jävla glad över att de va ingen som senare smsade och anklagade mig för att va otrogen eller som brjade bråka eller något och de va så jävla skönt, men ja förstår inte varför jag saknar honom när ja vet att han får mig att må dåligt!
blää för kärlek, eller??
aja ska dra puss!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Gumman, känner dig inte men såhär är det. De är svårt att inse de men man kan vara kär i kärleken. Känna den trygghet och värme som pojkvän ger. Att veta att nån älskar en och känns sig behövd. Svårt att känna att man ska stå på "egna ben " att kanske inte alltid få dom där smsen som man är van med. Att få bekräftelse hela tiden... Men de blir bättre och när de väl gör de så kommer du vara starkare än någonsin! De som inte dödar dig gör dig starkare, visst?:)



Sen när du väl kommit över de här, som tar ett tag då kommer du säkert sägaa "ska aldrig falla tillbaka för ngn kille" och va själv och bara ha sig själv att tänka på. De är riktigt skönt. Men sen fastnar man i de där igen men heey, de är något som kallas kärlek visst :)



lycka tilll, stå på dig



2009-06-24 @ 16:39:01

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0