HOME FOR REAL!

Nu är jag äntligen hemma på riktigt om man säger så! =)
har ju varit hos mathias en hel del eftersom jag praktiserade hos han pappa men nu e praktiken slut och jag e hemma, praktiken va iaf jätte kul och skönt, även om man fick ont i benen av att gå fram och tillbaks hela tiden så var det nice =)
har fått gjort massa olika saker, mestadels målat såklart.

Nu är jag vrålhungrig och väntar på att maten ska bli klar!! mat mat mat!! Gud vad hungrig man blir av att jobba!! framförallt när man jobbar med hela kroppen, och lunch käkade jag vid 10 så de va ju ett tag sen..
Efter maten tänkte jag faktiskt hoppa ner i badet, ta de lugnt och njuta sen ikväll blir det väll en tidig sänggång och imorgon skolavslutning!! =D jääjj!!
börjar 9 så ska vi fika och prata lite sen får vi gå igen =) nice!
aja ska gå och skynda på maten nu(a) puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0