HEMMA EN SNABBIS!

Sådär då sitter jag här hemma framför datorn igen=)
Hemma redan??:O vad har hänt?? kanske ni tänker ;) men ingenting faktiskt.
Fick vara ledig från min praktik idag eftersom Robert(Mathias pappa) var ledig, så jag och Mathias har legat på altanen och stekt i solen hela dan, så jävla nice!! =) så fixade han jätte gullig dricka ;) cola med is och rosa drinkpinne och rosa drinkparaply, skit sött, kom på att ja glömde ta bild på den ju =( menmen..

Nu skulle han iaf jobba så jag åkte hem lite för att hämta lite grejer, äta också tänkte ja fixa det sista i mitt rum så slipper jag göra det på onsdag när jag kommer hem och förmodligen är död ;p
ska ta busesn härifrån klockan 23.11 ikväll tror jag och möta honom på tåget i södra sen, så när ja kommer hem till honom sen så blir det direkt till att sova!!!!! är trött redan nu fan. man blir rätt trött efter en hel dag i den stekheta solen, och ont i huvudet har jag också, druckigt för lite kanske??
aja nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på att mammsen och pappsen kommer och börjar med mat ;)
puss!!!

Kommentra
Jag har talat: millan

gud vad skönt! nu är jag hemma o ska steka massor!! :)

2009-06-01 @ 16:57:58
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Erika

diss eller hiss med håliga jeans ? :)

2009-06-01 @ 20:30:09
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0