HEJDÅ!!!!

så nu har jag precis plattat håret och så, inge smink, ganska så onödigt att sminka sig haha, ska ju bara åka ut till landet ;p

Jag har iaf packat klart och tvättat pumpen och lite stenar och så till sköldpaddan, tänkte att de e la lika bra att göra inna ja åker annars lär väll de se ut som fna på torsdag ;p han dock inte göra någon storstädninge till honom menmen de får ske senare =)
Jag e grymt hungrig nu, har iof inte ätit något så kan ju bero på det ;p men får väll be mamma och pappa svänga förbi någonstans så ja kan få ngt att äta, eller så får ja ta något på en gång när vi kommer fram :)
E lite förvånad över att dom inte kommit än men dom kommer väll vilken sek som helst så ska gå nu.
puss!! hörs på torsdag!!
<333

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0