GOOD MORNING!

godmorgon!! vaknade för ca 30 min sen, så har suttit och läst lite bloggar och ska strax gå upp och göra mig en frukost tror jag =)
jag har lust att shoppa men har inte så mycket pengar kvar somsagt... men fyller ju år imorgon! =D kanske får något skojjsigt då!
idag har jag absolut inga planer, bara ta det lugnt, och om en stund ska jag gå ut till brevlådan och titta om jag fått mitt busskort än!!!! det behövs, snart börjar jag klättra på väggarna här hemma!!! Iof skulle jag inte velat gå ut i regnvädret heller men det hade iaf känts bättre att veta att jag kan åka någonstans ;p
än sålänge är det ju iaf uppehåll!!! kan ju hoppas på att molnen blåser bort så att solen tittar fram tills imorgon och det blir sådär stekhett, eller håller ni inte med??
Vill ha sommarväder!!!! ingen j*vla höst..
aja nu kurrar magen, hörs strax puss!!!


Jag igår innan jag skulle sova =)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0