GODNATT!!

Nu ska jag gå och natta kudden, märkte att jag var trött efter jag blandat oboy då jag ställde mjölken i skafferiet och oboyen i kylen, bra jennifer!! hihi(a) men kom på de ganska snabbt och bytte plats på dom ;p Ibland känner ja mig verkligen smart! som när jag stoppade kaffe filtret i brödrosten, hallå?? vartfan hade jag hjärnan då? eller när jag ställde disken på toan? jaja man kan inte alltid vara på topp och ha med sig hjärnan eller hur haha! ;p
tack alla som va med och gjorde dagen underbar! =)

Hoppas morgondagen blir lika underbar med massa skratt tsm med Niklas, kan ju alltid hoppas iaf =)
ni får läsa mer när ja vaknat om vad jag ska göra, pussar!! nattinatt!
Love you!!

Kommentra
Jag har talat: HÄÄmil

OBOY!! <3

2009-06-26 @ 04:47:29

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0