GODNATT!

ska faktiskt börja dra mig mot sängen nu, lider förfan av gäspsjukan eller ngt;p gäspar hela tiden!!
Sen blir ja inte mindre irriterad av att syrran lämnat ngr ljus här inne som luktar stark så ja nyser hela tiden och får ont i halsen ;p men ska strax flytta mig så lite till får jag stå ut.
Imorgon får jag se vad jag ska göra, kanske tvätta och städa?? Nej usch vad tråkigt det lät! får se hur jag känner när ja vaknar iaf,
Måste hursomhelt antingen ner till syrrans salong och hämta min andra hårspray eller åka till jakobsberg och köpa en ny för den jag hade här hemma måste på något sätt gått sönder i väskan, så väskan e fuktig och luktar hårspray och hårsprayen e heeeeelt slut, suck -.- Och syrran fick somsagt med sig min hårspray i sin väska på andra syrrans student, suck ;p
nu ska jag iaf borsta gaddarna och sedan sova, godnatt på er babes! =)
<333


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0