GOD"MORGON"

Godmorgon världen ;)
Igårkväll när jag skulle ställa väkarklockan så tänkte jag: äh vafan de e första dan på lovet imorgon, jag skiter i väckarklockan helt och hållet och sover tills jag vaknar!
Och det var precis vad jag gjorde, för jag känner att eftersom jag inte hade något planerat idag så kan jag lika gärna sova bort hela dan om det skulle vara så, men jag vaknade faktiskt 12:45 så det va ju inte ens så sent.
Och igår så tänkte jag titta på "2 ½ men" på tv men jag höll på att somna flera gånger innan det börjat så jag stänge av tvn och la mig och sov, då va klockan 00:30

Idag har jag inga planer så vill ni hitta på ngt så är det nu ni ska höra av er =)
puss<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0