GLAD!

nu sitter jag hemma hos camilla, vi struntade i sundbyberg, vi skulle ändå bara ta ut pengar där och eftersom jag var skylldig camilla 200 så behövde hon inte ta ut =)
Så nu väntar jag på att hon ska klä på sog och fixa sig så att vi kan åka till Ks så hon kan ta dendär jävla sprutan ;) haha!
Sen ikväll blir det till att fira Jonathan, så det ska bli kul att träffa alla vänner och så =)

annars så känns det faktiskt bra nu, känns bra att jag kan leva mitt liv precis som jag vill, jag kan umgås med vilka jag vill och jag kan träfdfa vilka jag vill, jag kan vara med mina vänner och jag kan festa och åka vart jag vill utan att någon föbjuder mig eller får mig att må dåligt för det. Och utan att det blir bråk, de e så jävla skönt så ni anar inte.
Jag gav upp mathias men jag fick frihet istället och fick tillbaks MITT liv =) så jävla glad!! =)


ja till fiheten!! =)

Kommentra
Jag har talat: millan

skönt att veta att du är glad nu gumman!

2009-06-23 @ 18:28:25
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: bloggare på icedaniel.se

Vad skönt när allt ordnar sig !

2009-07-09 @ 00:52:47
URL: http://www.icedaniel.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0