FUCK OR KISS TO!


... Jobbiga tider och bråk, ni vet sånt som alla stöter på lite då och då.
... Ryggont och obekväma stolar, Har sjuuukt ont i rumpan efter att ha suttit på dehär stolen så tror jag ska lägga mig snart!
... Sena och meningslösa nätter då man egenltigen borde sova, Ja! precis som nu, problemet e att ja inte orkar sova! man sover för stor del av sitt liv!! fast utan sömn få man inte lika långt liv i och för sig, men blabla ;)



... Underbara människor, Som orkar sitta uppe och lyssna på ens babbel i 3 fucking timmar!!
... främligar, huh?? varför kanske ni tänket?? Jo för det är faktiskt så att ibalnd känner man för att berätta någon för någon man inte träffar varje dag, på så sätt kan man fortsätta som vanligt även fast man lättat på hjärta! men man kan givetvis itne hålla ALLT hemligt för vännerna, nejdu de skulle aldrig fungera ;)
... Mathias, För att även om han får mig att bli galen, så älskar jag honom och just nu saknar jag hans kramar och hans läppar... och jag var tvungen att ha med en tredje sak, hihi! (a)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0