FÖRLÅT!!!

Jag skulle faktiskt uppdatera i morse men bloggen ville inte fungera =( så nu har jag suttit i soffan och typ halvsovit hela dan, fick skjuts hit av kristian, camillas brorsa så va skit skönt att slippa åka kommunalt!! så tack för det, va faktiskt grymt skönt!!
Nu ska vi fira mig med massa vänner!!! så jävla nice det ska bli! och imorgn blir det nog massa bilder och sånt, även bilderna på presenterna kommer sen, skulle lägga in dom då, men eftersom jag satt i sängen heeeelt ofixad och hade inte packat ett skit när kristian smsade att han var där om 5 min.

Vi har iaf precis kommit hem till camilla igen efter att ha varit i kristians lägenhet och ätit gott =)
men nu har  ja itne tid att sitta här, puss!!

Kommentra
Jag har talat: josefin

konstigt att inte bloggen funkade imorse,

det funkade inte för mej heller,

eller för många andra bloggar jag kollat idag.

2009-06-17 @ 21:11:31
URL: http://jjjossseee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0