FÖRLÅT!!!!

stort förslåt för den dåliga uppdateringen men har inte haft tid eller data med mig!
Men oandra sidan så måste man ju ha ett liv för att kunna skriva vad som hänt och då måste man vara ute och göra saker ;) hihi!

Gårkvällen var iaf riktigt nice! Orkar inte skriva allt som hände och så, känns ganska onödigt, bilder kommer iaf senare, där kan ni se lite av kvällen, min kamera dog i början =( men som tur va fanns camillas också, inte för att de blev så mkt bilder med den men ändå(a) haha!
Idag har ja inte gjort ett piss typ, eller jo nyss så dammsög jag hela övervåningen =D duktigt va!?
aja nu ska ja fixa något litet att äta, puss!!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0