FÖR ATT FYLLA UT EN SÖMNLÖS NATT ;p

Snodde listan från jasmine, men tror vi har typ lika tråkigt så jag gör den också ;pp

Ta fram mobilen, gå in på din kontaktlista och klicka neråt och räkna till tio.

1. Din största idol: Andreas werner (haha absolut!)
2. Den du älskar mest: Calle (WTF!!! eller inte hahaha)
3. Någon du tycker är äcklig: Ellinor (men gud så taskigt!)
4. Kommer du ha sex med näst: Franc (hahaha noo way!!)
5. Den du tycker är snyggast: Hedde (njae han va snygg förut ;))
6. Fulaste personen du vet: Jennie (Kom ihåg att de e slumpen gumman inget jag menar ;p)
7. Ditt hemliga ragg: Kaj biträdande rektor (hahah nej ja får mina betyg genom att plugga inte ragga på rektorn;))
8. Vill du bli tillsammans med: Linn (hihi ;) )
9. Tycker du luktar äckligt: Micke Bo (hahaha)
10. Den du är kär i: Patricia (oja)
11. Vill du gifta dig med: Taxi (ja varför inte så länge man slipper betala för taxi resorna så ;))
12. Någon du blir upphetsad av: Tumba-jocke (men haha!)
13. Den du drömmer om: Adam (absolut ni skulle bara veta;) )
14. Tog din oskuld: Ante (nej han fick en fet diss av mig, kommer du ihåg camilla??)
15. Den du gjort precis allt med: Camilla (haha =))
16. Vill du göra allt tillsammans med: Ellinor S (njae vene direkt..)
17. Tycker du luktar gott: Fredlund (haha kanske)
18. Tycker du är sexigast: helene och fredrik (men hallå de e mina släktingar vafan)
19. Den bästa du vet: Jessicas Danne (självklart danne!! =D)
20. Tycker du smakar gott: Kenneth (men hallå!!!)
21. Är du tillsammans med: Maggan (oooja!)
22. Finaste människan: Morfar Göran (haha=))
23. Jag älskar dig: Rasmus (vem e du?(a))

haha fick mig ngr goda skratt iaf ;)

Kommentra
Jag har talat: pattteee

vet att du är kär i mig

2009-06-25 @ 14:44:43

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0