FÄRDIG!

Sådär e klar nu, har duschat, plattat håret och lagt på lite mascara och eyeliner, struntar i foundation idag, lägger på det ikväll isåfall innan niklas kommer hit, tänkte se om ja kanske får lite mer färg i ansiktet idag när jag är ute.
Ska nämligen till outlet nu och försöka lämna tillbaks eller byta en sak där bytesrätten redan gått ut, lyckas jag så får jag behåla pengarna för mamma tihi, så 200 spänn rätt ner i fickan är ju inte dåligt, och får ja inte byta så finns de itne så mycket att göra då har vi iaf försökt ;p men önska mig lycka till ;p
sen tänkte jag fakitkst titta på skor lite snabbt, blev så himlans sko-shopping sugen(a) haha!
aja ska kila nu puss!!


Kommentra
Jag har talat: niClas

ville bara rätta dig lite och säga att ja stavar med C fast personligen tycker ja det är snyggare med K men mina föräldrar är som dom är:(

2009-06-26 @ 16:14:49

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0