ENKEL "LÄXA"

har precis kommit tillbaks från willys, fick en "läxa" av mamma, att köpa något gott att skämma bort mig med ikväll, och bara ta hand om mig själv, och den läxan var inte så svår ;)
Köpte cola och chips. sen köpte jag lite andra saker som behövdes också :)
har fortfarande inte ätit på hela dan och är inte hungrig, men har sån grym huvudvärk så antar att jag måste äta lite, åtminstonde dricka!!
blir tyvär inga nya bilder idag heller men det kanske ni kan förstår??
Imorgon ska jag iaf upp och möta camilla i sumpan och följa med henne och hämta ut en spruta och lite så, känner att jag behöver komma ut iaf! sen på kvällen får jag väll se vad som händer.
ska iaf upp och laga mat nu, puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0