ENA SEKUNDEN BRA ANDRA SEKUNDEN SKIT!

Har fortfarande inte fått något gjort idag, men funderar på att hoppa in i duschen, klä på mig, slänga på lite smink och sen dra och handla så jag får något gjort, kan även få mig på andra tankar..
Känslorna och tårarna kommer och går, ena sekunden kan det kännas helt okej, nästa bra och sen går de några sek så bara strömmar tårarna, inte lätt dethär fyfan! men tror det e bra att skriva av sig, även om jag inte vill skriva allt här.
aja hoppar in i duschen nu, puss!!

Kommentra
Jag har talat: Randy

Usch vad jobbigt att allt känns upp och ner :/

2009-06-22 @ 17:59:25
URL: http://randys.se
Jag har talat: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Nä, asså man brukar säga så, och är man där igen, det är svårt..

2009-06-22 @ 17:59:42
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Du e så jävla unik o värd allt det bästa på denna jord. Du har gjort det som känns bäst för dig o då e det bästa valet. Svartsjuka e för jävligt, har jag sagt i tidigare inlägg. Men kärlek e som en drog, så man faller dit o så gör man nya försök. Så lycka till nu o satsa på vännerna för det e alltid något som finns där när man behöver dem som mest. Sann kärlek e vänskap! Kramiz

2009-06-22 @ 19:35:41
Jag har talat: Nenne

gumman då, det är så när det händer något jobbigt, oavsett vad det gäller. Ena sekunden känns allt bra och andra känns allt skit!

Det där du nämner med att skriva av dig är ett jättebra sätt att avreagera sig, älta och komma till insikt med saker. Du säger också att du inte vill skriva allt i bloggen, och vem har sagt att du behöver det? Skriv ett word-dokument som du sparar och fyller på med tankar allt eftersom, eller skaffa dig en gammal hederlig dagbok. Det är tips som du verkligen borde ta till dig!

Älskar dig

Love (L)

2009-06-22 @ 19:59:26
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0