DET ÄR ÖVER NU :'(

Ett inlägg jag skrev vid halv 5 på min laptop..

Klockan e nu halv 5 och tårarna har fortfarande inte slutat rinna, och sova är bara att glömma just nu... Har gråtit 3 timmar i sträck... gråtit och tänk, tänk en massa och jag e förvånad att de fortfarande finns tankar och tårar kvar, tar det aldrig slut??


Jag har iaf gjort det som ingen någonsin vill göra.. Som ingen någonsin vill gå igenom, som ingen någonsin skulle drömma om att göra..

Jag har krossat mitt egna hjärta en gång för alla...

Jag dumpade alltså mathias igår, eller dumpade låter så hårt men jag lämnade honom.. Och jag kan inte beskriva denna känsla, tror ingen förstår den förens man e med om det själv..

Jag blir hellre dumpad av den jag älskar än att dumpa den jag älskar, för att dumpa den man älskar är det mest smärtsamma man kan göra!!! Men ibland är det den enda utvägen också.

Klarar inte av att somna gråtandes, klarar inte av att bråka varje jävla dag! Jag klarar verkligen inte mer, är så jäkla svag nu då ni anar inte!! Så därför va dethär nog, det var droppen!!

Och vart jag hittade styrkan till att lämna honom vet jag inte, men någonstans måste jag haft den styrkan, någonstans under utan, en styrka som äntligen lyckades komma fram..

Jag borde känna lättnad och frihet nu egentligen men det kommer nog ta ett bra tag innan jag känner så.

Kommer nu gå in i en jobbig period där jag verkligen behöver mina vänner och familj!!

Så efter allt jag gjort för er så hoppas jag verkligen att ni finns här för mig nu, för denhär gången kommer ja inte låta mig själv falla tillbaks! Jag ska klara mig igenom allt, även om de kommer göra riktigt satans jävla ont!!!


Jag gav honom ett val som egentligen borde vara de enklaste valet i hela världen, ett självklart val om man älskar någon.. Men vet inte, han valde iaf garanterat inte rätt och allt inom mig bara rasade.

Kan inte beskriva vad jag känner just nu för de är bara obeskrivligt!


Han säger att han älskar mig men han visar det inte, säger att han älskar mig men visar motsatsen...


Men hedan efter ska jag aldrig falla så djupt för någon innan jag verkligen känner dens riktiga jag.. Och svartsjuka är något jag aldrig ALDRIG kommer acceptera mer! Har haft nog av det i mina förhållanden och dehär var droppen!!


Vet inte vad jag ska skriva eller vart jag ska börja, jag älskar verkligen mathias och menar det verkligen, kommer nog alltid göra!! Fick ett sms av honom där det stod:

Men jag älskar dig fortfarande o kommer alltid att göra de

Du är de bästa jag haft o glöm inte det!


Hur ska jag kunna tro på dom orden om du inte kan visa det ens??!

Och sen frågar han mig VARFÖR jag gråter när JAG lämnat HONOM.. Klart som fan att jag gråter!! Jag lämnar honom inte för att de är något jag vill, utan något jag måste för att någon gång kunna bli lycklig igen. Och nu orkar jag inte skriva mer, ser knappt va ja skriver längre för alla tårar!

Men jag hatar kärlek just nu!


Och jag hatar att jag älskar honom men jag älskar honom verkligen!!!!

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Det är jobbigt sådär men de är inte första gången du lämnar honom. För din egen skull så hoppas ja inte du faller tillbaka, jag vet hur de är och jag vet hur svårt de är. Var med om samma sak för några månader sedan. Men vet du vad:) Jag mår bra idag, jag känner mig stark själv och livet är på topp :)

Jag har lärt mig vad som gjort mig svag och blivit starkare då jag vet" bristerna" och då är de bara att tänka att du har vart med om de så nu kommer de inte hända igen:)



lycka till=)

2009-06-22 @ 14:08:32
Jag har talat: petra

killar i ett nötskal!

2009-06-22 @ 14:35:19
Jag har talat: Nenne

hjärtat då!

Du vet att jag alltid finns här, det är bara att ringa och jag kommer alltid att svara!!

Älskar dig lillasyster (L)

pussar och kramar

2009-06-22 @ 15:11:38
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: millan

kycklingen då! Jag finns här för dig o det vet du om!

Puss på dig imorn hoppas jag på kul! De behöver du!



KRAM!

2009-06-22 @ 20:52:32
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0