DAX FÖR MYS OCH BARA TÄNKA PÅ MIG SJÄLV!!

Sådär nu har jag tagit alvedon, druckigt kaffe och tvättat bort sminket, ska nu slänga in en tvättmaskin sedan byta om till mjukiskläder och lägga mig i sängen, titta tv, äta chips och dricka cola med massa tänka ljus och bara mysa och vara riktigt jävla ego!! ska BARA skämma bort mig själv! =)
Slänger även men påslakanet som brukade sitta på täcket som mathias använde också viker jag ihop täcket och lägger bort det, hur låter det?? toppen tycker jag! =)
Igår natt eller ska jag säga imorse?? låg ju trottsallt vaken till 6-tiden men iaf så låg jag och kramade om täcket hela tiden, de luktade ju som mathias och så, kunde inte riktigt släppa honom, bytte inte namn på honom på telen och tog inte bort bakrundsbilden på honom förens idag när jag vaknade, klarade inte riktigt det igår..
men idag har jag tagit bort det mesta som har med honom att göra och det känns skönt faktiskt!
vem vet vi kanske fortsätter vara vänner senare, men inte än på några veckor, skulle inte klara av att vara med honom, men vi går ju trottsallt i samma skola så att låtsas att vi inte känner varandra i skolan skulle vara töntigt ;p
aja hörs puss!!


ska ha mys med ljus =)

Kommentra
Jag har talat: Erika

svar : Om de är de du tycker så , ( det tycker inte jag , kasnke ser ut som jag håller på så mycket men vad ska man göra , bara stirra in i kameran) Skulle vara kul om du vågade visa dej i videoinlägg :)

2009-06-22 @ 23:08:43
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Jag har talat: Anonym

Går i samma skola? Har han inte tagit studenten än?

2009-06-23 @ 08:45:58

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0