DAGEN!

Tjabba lovers!! förlåt för dålig uppdatering men kom hem för inte allt så länge sen ;p
Jag drog somsagt in till stan och träffade emelie, hennes kusin och hennes killkompis, så gick vi runt där, tittade på någora utländska som typ dansade och slog på trummor, dansen såg ungefär ut som när jag och camilla flummar runt och dansar som mongon och trummorna lät ungefär som när min kusin som e 3 sitter och slår på kastruller så bra va det ;)
Blev iaf inget handlat för min del!
När vi gått runt ett tag i den stekheta värmen så bestämde sig alla för att åka hem men ja som inte ville hem och tråka, åkte till victor som sa att jag skulle komma dit, så åkte till rönninge och mötte han och hans kompis tim, också gick vi och gick och gick, stannade så ja kunde sätta plåster på skavsåret jag fick och sedan fortsatte vi att gå och gå och gå tills vi va framme hos en annan av han vänner så där träffade vi ngr mer av hans killkompisar så de va jag och massa killar, som de brukar vara men de e så grymt mycket roligare att umgås med ett gäng killar än ett gäng tjejer!! så åt ja där också tittade jag på när dom körde guitathero och lite så, kul var det iaf, fast jag var grymt jävla trött uschusch! men nästa gång ska jag se till att vara pigg fan haha!

Menmen ska läsa lite bloggar sedan skutta direkt i säng de e ju en dag imorgon också, lika lång den ;p och lördag blir också lika lång så inge vila för mig del men de ska man inte göra på sommaren heller man ska bara ha riktigt jävla kul!! ;)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0