BILDER PÅ PRESENTERNA!!

Sådär då har jag badat och kopplat av och lite så, ska väll strax börja med maten eller ngt men känner mig lite illamående så vi får se hur jag gör.
Hur som helst så tog jag tummen ur arslet och gick och tog kort på presenterna jag fått som jag lovat att göra så nu kommer dom..!



Sen fick jag ju även presenten av mamma och pappa på morgonen men den har jag redan skrivit om så har ni glömt så får ni titta tbx på den 16 juni ;)
har itne fått present av alla heller än med dethär fick jag av dom som var där! =)

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Fick du inget av pojkvännen:)?

2009-06-21 @ 19:37:05
Jag har talat: Anonym

HAHAHAH VAD LITE!!!!!!!!!!!!!! E DU FATTIG? :S

2009-06-22 @ 00:09:01

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0