BILDER MED MERA =)

godmorgon! klockan e snart 16och jag vaknade nyss =) haha skojja ;p har vart vaken sen typ halv 12 men syrran har haft datan hela dan för hon har gjort någon jobb grej, jag själv har bara tagit det lugnt och typ tittat tv, och för ca 1 timme sen bestämde jag mig för att följa med upp till landet istället så kan jag jobba lite där och tjäna ihop mera pengar och sola så jag blir gyllenbrun! =) tror det kan vara ganska skönt att komma iväg lite och vara själv också, mamma och pappa ska ju jobba på dagarna så blir helt själv där, och stannar jag hemma så e ju syrran här så då blir man ändå inte själv haha ;p
Sen visst kommer säkert dagar då ja blir sjukt uttråkad där men oandra sidan så e nästan alla vänner här hemma på sina landställen.
Skulle ju egentligen ha träffat en person igen denhär veckan men jag bestämde mig för att träffa honom nästa vecka istället, blir nog bättre så =)
Jag tänkte iaf vara lite duktig och dela med mig lite bilder från senaste!
Vi börjar med bilder från festivalen!

Såhär såg iaf jag ut den dagen/kvällen, och senare så bytte jag om till jeans som jag hade i väskan för att inte bli ihälbiten av myggen ;p
 

Kvällen började hemma hos Niklas där dom snaggade sig/fixade "fina" fisyrer haha! ironi glöm inte de!
(tryck på bilderna så blir dom större)



och lite ännu mer skojj =)


och sen borta på lida där själva festivalen var, blev somsagt inte så många bilder med min kamera men valde att lägga in 2 st iaf(a)


Ja då har ni sett lite bilder från livet;p synd bara att de inte blev några bilder när festivalen verkligen var igång menmen ;p

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0