BARA 2 TIMMAR KVAR!!! =D

2 timmar till vad tänker ni säkert?! Jo 2 timmar kvar tills min födelsedag, guud så jag längtar, då e det bara 1 år kvar och det ska firas!!! Alltså 1 år kvar till 18 år, till friheten, till krogen ja till allt! =)
Så 17 snart alltså, och hur känns det?? Jo färjävligt bra!! =) och det här året har gått fort som fan! Minns förra årets födelsedag i ursvik dit jag blev kidnappad, men imorgon blir det inge kidnappandes för imorgon ska jag fira med släkten och med vännerna firar jag på onsdag, tror de kommer va riktigt kul, hela tjejligan ska träffas först och grilla och de kommer nog bli riktigt jävla kul, så länge sen man umgicks bara tjejerna, ibland känner man ju bara hur mycket man behöver sina tjejer, rihgt??
så det blir jag camilla, julia, patricia(kanske ngn av hennes kompisar) och sen emelie och 2 av hennes kompisar! =) så de kommer nog bli en jävlas massa prat och snack.
men nu ska jag först och främst sikta in mig på morgondagen! =)
Mamma och pappa kommer och sjunger för mig på morgnon vid 7-tiden innan dom åker till jobbet(a) sedan sover jag väll vidare lite och när jag känner att jag sovit klar ska jag gå upp fixa mig och sedan åka och köpa skölpaddsmat, HAHA! vilken syssla på sin födelsedag men de måste göras ;)
sen på kvällen kommer nästan alla släktingar och sånt tror jag, även camilla och förmodligen Mathias.
så ska vi fika, öppna paket och bara fira mig, och självklart ska jag vara the princess! och bära kronan såklart som på mina tidigare födelsedagar ;)
aja nu ska jag prata lite med vänner och vid 00.00 lär jag väll få bänka mig vid mobilen som vanligt när ja fyller år!=)
puss!!


Jag igårkväll, fan har gått ofixad i flera dagar nu, skönt kanske ni tänker men de börjar bli tråkigt, men imorgon och onsdag ska jag fixa mig big time! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0