BADA! =D

hello bitches, nu e jag vaken och har precis duschat håret och satt i en  hårinpackning och nu väntar jag på att badkaret ska fyllas upp så jag kan lägga mig där och slappa =)
Jag kom hem inatt, tog nattbussen hem  så de tar bara 22 min riktigt skönt faktiskt, hade jätte trevligt igår och tackar alla för en trevlig kväll med massa prat! =)
bilder kanske kommer senare =)

Ikväll ska jag hem till kusinerna där jag ska vara barnvakt åt småtjejorna, så underbart, faster och hennes kille ska på bruce springsteen eller vafan det var(a) så ska passa ungarna tills kanske 22,  23 någongång och sedan ska jag åka direkt hem till Mathias där jag ska sova till tisdag, har praktik på måndag och tisdag igen så därför ska jag sova där, och som förra gången blir det nog inte något bloggande då mathias inte vill låna ut datan, ganska töntigt I think menmen....
nu ska jag hoppa ner i badet och njuta skriver sen puss!!

Kommentra
Jag har talat: millan

gud va mysigt. det var jätte tjevligt igår, tack!

ofta du kom ihåg namnet på bandet :D

töntigt ja de var förnamnet ;)

2009-06-07 @ 14:36:47
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0