BABBEL ;P

nu har jag ätit och druckigt kaffe, tittat lite bloggar och slötittat på tv, kan man bli mer nöjd?? Njae kanske, finns en sak som blir pricken över i denhär kvällen och det är ett varmt och skönt bad som jag ska ta alldeles strax faktiskt, ska bara tappa upp badvattnet och lite så, ska nog göra en hårinpakning idag igen, försöker göra det 3 ggr i veckan, men de får inte bli försent i säng heller, vill ju inte se ut som en nerdrogad död människa med röda ögon och påsar under ögonen pga trötthet på skolavslutningen direkt ;p
Usch nu kom nästa problem, vafan ska man ha på sig?? Några tipps, vi ska ju bara dit och fika och prata lite och jag vill inte va värsta fin klädd men inte för "vanligt" heller, usch hatar svåra klädval (a) får väll börja med att välja skor för de älskar jag mest! =)
men nejfan nu måste jag fixa mitt bad, kanske blir ett godnatt inlägg också men de märker ni.
massa pussar!!!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0