ÄLSKAR NYFIKENHET!! =D

måste bara säga att jag tror ->Camilla<- tycker att det är lika kul som mig att se hur jävla nyfikna alla är på Niklas, vem är det, vad gör ni, är ni tsm osv..
Det som e roligt är att jag vet! mohaha! det borde egentligen bara vara camilla som tycker de e kul att retsamt se hur nyfikna alla blir steg för steg men jag tycker det e minst lika roligt hihi!
Men jag e hennes tvilling såklart jag vet! ;)
och tro inte att ni får ut något från mig, nejnej, de får hon själv berätta mihi!
älskar dig syster!


Mohaha feel the pain! =)



Kommentra
Jag har talat: millan

det är riktigt kul! men sen har jag valt att inte skriva så mycket om just HAN, mer vad jag gör o har gjort är han med i det så är de en annan femma :D

KRAM KRAM!!

2009-06-15 @ 19:41:38
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Vikarie-Niklas

tell me! jag vill veta :o

2009-06-15 @ 19:51:57
URL: http://jagharsvaltmittsuddgummi.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Jag e nyfiken men jag e mamma...Sorry att jag gratta dig i förväg, lite dagvill.. Menmen i morgon e det dax! Hurra för sjuttonåringen som sitter o fiser i sollllllen... Avundsjuk ja lite... på solen o åldern... Må så gott o njut av livet!

2009-06-15 @ 22:33:59

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0