Sssh!! HEMLISAR PÅ G!

För att få ännu mer fart på bloggen så börjar jag med en ny kategori! =) aa på rubriken och bilden så kan ni nog redan gissa?? självklart kommer ja börja dela med mig av lite hemligheter lite då och då ;) va säger ni om det?? me love! ;pp
Ibland kanske de bara e småsaker men ibland blir de större hemligheter också ;)
(och ja jag vet ja har tagit kategorin från andra bloggare, men vet ni vad?? I don't care för ja kan lova att ja och andra bloggare inte har samma hemligheter ;))
Då kör vi!! =)





Vi kan väll börja med en liiten hemlighet då..
Jag älskar ju skor som ni säkert vet?? så när ingen e hemma så brukar ja ta på mig ett par skor och gå runt i bara för ja tycker om dom så mycket(a)
Som tex nu sitter jag med mina nya reebok skor ja köpte här om dan! =D
skit sköna!!


Kommentra
Jag har talat: Alb

vem gör inte det? haha ;)

2009-07-31 @ 22:49:39

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0