SNART FRISK=D

hejhej sötisar!=)
idag är det mycket bättre, men ja får inte prata för då gör det ondare i halsen, när ja inte pratar så känns det bara lite när ja sväljer så de e bra, märker att ja snart e 100% frisk och de känns underbart! då får ja äntligen komma ut!! som ja längtat =D
I veckan har ja och camilla tänkt att dra med ett gäng och förmodligen först äta på tacobar och sen gå på bio och se my blody valentine, de är en skräckfilm i 3D format, den ska tydligen vara skit bra! =) någon som vill med så säg till!! =)

Aja händer inte så mycket idag annars, ska kolla på alla avsnitt av life och ryan idag också precis som igår ;) och sen ikväll tänkte ja bada och lite så, göra mig fräsch så ja kanske känner mig ännu friskare, nice va?? =)
va ska ni göra idag? =)
puss!

Kommentra
Jag har talat: Linnsus

Jag ska till tyresö :D

2009-07-12 @ 17:45:19
URL: http://kingofyou.blogg.se/
Jag har talat: patte

jag e på hehehhee

2009-07-12 @ 20:56:23
Jag har talat: patte

jag e på hehehhee

2009-07-12 @ 20:56:48

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0