SKIT VÄDER!

Uppdaterade aldrig när ja kom hem sorry men fick lite brottom, fick reda på att en av mina barndomsvänner fyller år och dom ska fira honom, så de va bara hem snabbt och fixa sig lite hastigt och sen dra.
Nu sitter jag hemma hos camilla och ska strax dra, vet itne om vi ska till vällingby till dom andra eller hur vi ska göra men de märker vi ;p
Jobbet gick iaf skit bra och jag blev klar idag, bilder får ni se senare, imorgon ska även alla nyiköpta saker till salongen upp så tror ja ska åka dit och hjälpa till lite så ja kan ta kort på när de är heelt färdigt =)
aja vi hörs puss!

Kommentra
Jag har talat: jonna

Var rädda om er!

2009-07-18 @ 22:40:09

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0