SENT I SÄNG MEN MINDRE STRESS =)

Nu har jag iaf, diskat, torkat av i köket, torkat dom vita listerna som hade fått svarta fingeravtryck på sig sen, maggan och companie som meckar med bilar var här *host,host* haha! Sen har jag och dammsugit övervåningen och städat akvariet.
Blir nog en sen sänggång för mig ikväll... ska ju packa för landet så jag har det klart och lägga fram kläder tills imorgon då jag ska till stan och shoppa, men ja vet ju inte om de blir bra eller dåligt väder så får lägga fram två st outfits istället, en för bra väder och en för lite sämmre väder :P
Och anledningen till varför jag lägger fram det och väljer ikväll är för att jag ska slippa gå upp suuper tidigt imorgon, så då kan jag sova lite längre och jag slipper stressa då =) låter inte det super?? ;)
och att jag packar nu ikväll e ju för att då slipper jag åka hem tidigare från stan imorgon för att packa, gillar att ha allting klart istället så blir det inge stress heller =)

är det någon som vet vad de kommer bli för väder i veckan föresten?? säg till isåfall, måste ju veta om ja kan dra på mig målarbyxorna på landet och jobba gärnet av mig eller om ja kommer behöva sitta inne och titta på regn som vräker ner, usch de skulle ja aldrig klara, gud så tråkigt ;pp


Gud vad man längtar tills man får dom nya målarbyxorna av skolan, dom jag har nu e ju jätte smuttsiga pga alla målarkrig vi har haft (a)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0