NAGLAR OCH HÅR KLART!

har precis ägnat dom närsta timmarna åt mina naglar, så nu e de bara vänta på att dom ska torka! =) blev helt ok, synd bara att 3st naglar på min vänsterhand e brutna så dom e korta(de e mina äckta naglar)
Konstigt att just vänster går av när ja e högerhänt menmen ;p

Och håret då hur blev det?? vet inte riktigt vad jag tcyker, de ha ngn konstig nyans i vissa ljus som ja inte gillar, men imorgon ska jag ju duscha igen på morgonen och då kanske det lägger sig lite, annars e de baa stå ut, blir bättre med tiden och ja e ju alltid en skönhet så ;)
aja nu ska ja chatta med lite vänner sen sova för imorgon blir en lååång dag!
puss!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0