MORGONTRÖTT!!!!

Godmorgon! skulle egentligen gått upp vid halv 7 men gick upp för ca 30 min sen -.- duktigt va?? men kunde inte sova igår så somnade sent, orkade verkligen inte gå upp vid  halv 7 då, eller jo jag gick upp, för jag märkte att ja blödde näsblod, men när de slutat så tänkte ja: äh ja sover i typ 1 timme till bara, men 1 timme blev lite mer (a)
Nu har ja iaf precis ätit en tallrik flingor så nu ska ja fixa mig och sen åka till syrran along och börja måla=)
pussar!!

Kommentra
Jag har talat: Camilla

jobbigt att inte kunna sova, jag fick inte heller så mycket sömn då grabben hade de varma täcket hela natten och fönstret va HELT öppet och fläckten på FULL rulle!

Lycka till med jobbet<3

2009-07-17 @ 13:02:42
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0