MINA NAGLAR :'(

Gjorde en liten sorglig sak idag föresten! =( eftersom jag brytit 5 naglar och det gör svin ont att bryta dom och sen ser de ju konstigt ut när vissa e långa och vissa korta så jag klippte av alla :'( jag som älskar att ha långa naglar! tycker det är mycket finare och skönare! men nu va ja tvungen att klippa alla så dom e jätte korta!! men somsagt tur att dom växer fort!
Imorgon när jag är i stan ska jag passa på att köpa lösnaglar ska köpa en sån förpackning men 100st helt vita naglar, alla i nästan samma storlek så man själv får fila till hur man vill ha dom och sen måla dom! kanske köper lite fina stenar och bling och sånt att ha på naglarna också, ser iaf lite mer äkta ut med sånna naglar, så får ja vänta tills mina växt ut igen!


blä för korta pluttiga naglar!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0