LÅNG DAG!

Aa även fast jag vaknade vid 13 idag så har dagens känts gryymt lång och jag har ändå inte gjort så mycket.. vaknade där, så städade jag rummet lite, väntade på camilla och så, när hon kom så solade vi lite och båda blev brunare tro det eller ej! =D
efter det så snackade vi lite innan vi drog ner till ica, jag behövde ju fylla på kylskåpet och lite så eftersom jag e själv hemma, och när vi ändå var nere vid ica så kände vi att ingen orkade laga mat så vi drog in på grillen där och delade på en kycklingsallad innan vi åkte hem hit igen =)
här packade jag upp allt, så fortsatte vi att prata och så och nyss så drog camilla hem till niklas och jag ska väll snart dammsuga övervåningen och sen städa klart i akvariet..
sköldpaddan e ju på landet men jag har ännu inte hunnit tömma akvariet här hemma helt, har haft fullt upp hela tiden och sen åkt iväg och vart borta och massa..
Vet att jag har en riktigt taskig uppdatering nu men de e inte lätt att hinna med såhär på sommaren! känner mig jätte dålig på det, skulle vart lättare om man hade bärbart internett alltså en dongel eller så men nu har jag ju inte det tyvär..
Ska försöka att vara lite duktig nu ikväll innan jag ska sova och sen kanske jag hinner med något inlägg imorgon på morgonen, ska nämligen först hämta pengar hos syrran och sedan ska jag till stan med victor och lara och kanske shoppa lite=) sedan på kvällen ska jag förmodligen med till landet där jag ska jobba lite för att få mer pengar, och där har ja ju ingen data om ja inte lånar syrrans pojkväns data men de kan jag inte göra hela tiden bara lite då och då så lite uppdatering kommer ni få, och då tar jag även med mig usb kabeln till datan så ni kan få lite bilder där =)
aja nu ska jag dammsuga skirver sen, pussar!! =)


föresten såhär målade jag mina naglar innan jag åkte till gotland! =)
Nice va??! tyvär så har jag haft värsta otursveckan så har brytit massa naglar, och de e ju mina riktiga naglar så de gör skit ont! =( menmen tur att dom växer snabbt iaf!

Kommentra
Jag har talat: millan

Det har verkligen varit kul och skönt att vara med dig både igår (då vi målade och flummade som vi brukar)

Och idag mysa och snacka skit som vi behöver :)

De har ju inte blivit av det så värst mycket då vi båda varit borta och upptagna...

KRAMM!

2009-07-27 @ 00:00:37
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0