LANDET!

sitter nu hemma hos erik och bloggar =) båda hade tråkigt så vi bestämde oss för att hitta på ngt, tror de blir film eller så =)
resan hit gick iaf skit bra, störande med gloende människor bara -.-
har inte så speciellt mycket att skriva just nu men nu vet ni iaf att ja lever! =)
ska välja film nu puss!!

Kommentra
Jag har talat: millan

Okej. hoppas filmen är bra :)

KRAM!

2009-07-28 @ 12:52:45
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Varför glor de? Har du färgat håret blått eller? Eller något annat uppsendeväckande!!!?

2009-07-28 @ 21:13:58
Jag har talat: jonna

Aha! Naglarna kan ju skrämma vem som helst... eller var det något annat uppsendeväckande som gjorde att de glodde.. Ny hårfärg eller troslös...

2009-07-28 @ 21:17:47

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0