KVÄLLEN/NATTEN =)

hejhej =) kvällen igår blev rätt lyckad faktiskt även om den började med stress och ovetande ;p men vi åkte till vällingby där vi skulle fira simon, när vi väl kommer fram så är vi ca 7 pers kanske var av 4 sätter sig utomhus med ipod och små högtalare och tråkar där och sen får vi höra att inga fler kommer komma och att det är utomhus vi ska sitta hela kvällen.. hm tänker vi, men Jimmy, maggan, gurkan och linus dyker upp så vi tänker fan va nice då blir de lite folk man kan ha skojj med iaf, men tror ni tjejen som bor där släppte in dom eller?? nejnej så de slutar med att vi drar hem ett helt gäng till mig istället, va sjukt kul att typ alla följde med också för de va verkligen som att vi drog med oss allt folk därifrån också satt domdär 4 tråkmånsarna kvar där helt själva ;p
menmen vi åker epa hem hit och har en skit kul kväll ändå!! =)

Idag ska ja däremot till landet för imorgon kommer min mammas brorsa john och hans tjej och deras lilla unge som bara e några månader!!! =D sen ska ja förmodligen fixa med några fönster också så ja tjänar ännu mer, ja fick föresten ihop 1350kr på att måla jessicas salong så de va skit nice!! ja ska dit idag och hjälpa till att sätta upp dom nya grejerna och sen självklart ta kort så ni får se! =) men nu kommer lite bilder från gårkvällen haha!! ja vi e allt bra knasiga måste ja bara säga först(a)







Kommentra
Jag har talat: millan

haha, härligt Jonathan!! :)

Vart de inga bilder på dig, mig och Jimmy?

2009-07-19 @ 16:14:24
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: linus

team valparna att viksjö röjj

2009-07-19 @ 22:41:38
URL: http://teamvalparna.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Härligt att ni vågar! Se till o få roligt bara!

2009-07-20 @ 02:07:41
Jag har talat: jonna

Saknade dock bilder på dig o Camilla!! Varför? eller var ni får busiga för att hamna på bild?

2009-07-20 @ 02:09:08

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0