JORDENS BÄSTA LÅT!

Ska alldelesstrax gå till bussen, kan ni gissa vart jag ska?? tror absolut inte ni kan gissa rät faktiskt!
Jag ska till Mathias, aa de stämmer mitt ex.. och innan ni tänker idiot så vill jag bara säga att jag ska till honom för jag behöver underskrifter av hans pappa för praktiken och matersättning och så, jobbigt men de måste göras, och ja vet iinte hur mycket jag e hemma innan skolan så lika bra att få det gjort nu plus att ikväll är ända dan på länge ja inte haft ngt planerat så.

Tänkte iaf bjuda på en låt som jag bara ääälskar!! den kanske får er att inte sakna mig så mycket, för ni kan lyssna på den och veta att jag älskar den tihi =)
Jag smsade till och med till bandit(radiokanalen) här om dan och önskade den låten när jag stod ute och jobbade och självlklart spelade dom den en liten stund efter tihi =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0