JÄVLA SKIT!! +SHOPPING (a)

Konstig rubrik kanske?? haha! men jag lovade ju er mycket uppdatering nu ikväll men först hänger sig datan flera gånger, sen slutar internett fungera och sen krånglade bloggen, som att något inte vill att ja skulle blogga -.- nu har allt iaf börjat fungera så nu tänkte jag lägga upp bilder på det jag köpte på gotland när vi var i visby, eller aa jag provade och valde och mamma och pappa betalade (a)


Ett par skit snygga jeans, tog en bild framirfrån också men den blev så mörk så ni får nöjja er med att se dom såhär =)


En jätte söt rosa sommarklänning =)


ett rosa läppstifft =)


Och sen de jag blev mest kär i, en svart skitfin klänning!! =)

Kommentra
Jag har talat: jennifer

va snäll du e syster som har shoppat kläder jag kan få låna=)

hihi!

puss

2009-07-27 @ 01:33:14
URL: http://trejj.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0