HOME AGAIN! =)

Äntligen hemma, men gud så skönt det var på landet, gjorde lite småjobb och tog det lugnt, njöt av värmen och solen! =)
Har dock fortfarande inte badat en endaste gång iår:O och de e fan inte likt mig! så länge jag kan minnas så har jag ALLTID badat dan innan valborg men inte i år inte, har inte ens badat fötterna, shit asså känner mig som en badkruka(a)
Fast jag kan skylla på att jag inte har ngn bikini mohaha för de har jag inte ;p den e alldeles för liten!!
jag återkommer med ett till inlägg om en liten stund, tänkte iaf bara medela att jag är hemma och lever och mår bra, kommer förmodligen med lite bilder då också, (från mobilen, kameraladdaren har ja inte hittat=( men tror den är hos camilla)
puss!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0