HEMMA ÖVER EN NATT!

Jadu, varför inte bosätta mig i packväkan?? haha! nu e ja ju nämligen hemma för att packa om lite och imorgo åker jag till landet igen, det är nämligen en stor fest där som är varje år och har varit så länge jag kan minnas:)
Jag ska ha med mig camilla och Niklas upp, egetligen skulle vi vart ca 8st men vissa har inte fått och vissa har inte kunnat så de e ju lite tråkigt, skulle va riktigt nice med ett helt gäng men vi 3 får ha skit kul ändå ;) så kommer ju såklart victoria också som har landställe där, ska bli riktigt kul att träffa henne! saknat den bruden ju ;)

Och förlåt för en dålig uppdatering, jag lovade ju er att blogga från landet från syrrans pojkväns data och ni skulle få bilder och allt men då visste ja inte att jonathans mamma fått med sig internet hem så ja kunde itn blogga.. men ni får ju uppdatering nu ;)



jag har iaf haft det skitbra på landet även om vissa dagar inte vart roliga hela tiden ;p
Har nästan fixat klar fönstrerna ja skulle fixa =) så har väll tjänat ca 1000 nu =)


och denhär äckliga spindeln skrämde nästan livet ur mig... pappa fick ta ut den! den e ju förfan stor och GRÖN! euw!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0