HEM PACKA OM OCH IVÄG!

förlåååååååååååååt!!! för de sjukt dåliga uppdateringen men efter att vi fixat klart jessicas salong i söndags så åkte vi direkt hem och packade och sen följde jag med till landet i tron om att min nya kusin som är 2 månader skulle komma men de blev tyvär inställt! attans!! istället så träffade jag Erik, hampus och jonas, några killar ja lärde känna på landet förra året, dom badade och jag tittade på och sen åkte vi moppe hem till Erik där vi tittade på film, den modiga lilla bördrosten hette den hahaha!! men den va faktiskt rolig, ja gillar ju tecknat så (a)
Kom iaf hem vid halv 4 inatt och då gick ja och la mig och gick upp vid 12 idag och fixade mig sen åkte jag mamma och pappa motorcykel hem hit och nu har jag packat om och snart ska vi åka till gotland så kommer ja hem igen natten mellan fredag och lördag så på lördag får ni förmodligen en uppdatering igen om inget händer vill säga, alltså om ja inte drar iväg någon annanstans ;p
Vi ska åka motorcykel till gotlnad så de ska bli riktigt nice! =)
aja nu måste ja fixa lite grejer innan vi ska åka puss!!

och sen angående kommentearer på bilder på mig och camilla i tidigare inlägg, de fanns INGA bilder när ja var med, lite synd faktiskt, och sen fanns de en på camilla och jimmy men där va de en stor blomma ivägen haha! så lyckat blev de;p men nästa gång får ja väll lova bilder där ja och camilla också e med då ;) pussar!!!!!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0