HALLÅ JAG E BRUNETT!!

Har precis kommit hem från stan efter att ha lämnat tillbaks ögonfransböjaren som inte fungerade, ska köpa en ny snart när ja fått alla pengar från jobb jag gjort, men kändes som att de var bäst att ta pengarna tbx nu så ja har lite extra på mig =)
Men vet ni vad hon i kassan frågade???!!
Hon sa: -  aha funkar den inte, har du provat sätta i batterier då??

Hallå?! e du blind eller?? ja har förfan färgat håret brunt! ja e inte blondin, klart som fan ja satt i batterier innan jag provade den, åh pucko....
haha de sa ja inte men ja kan ju inte neka att ja tänkte det direkt ;)

Jag var iaf i stan helt ofixad, cred till mig ;) har blivit så duktig på dedär, nu orkar ja inte bry mig om att sminka mig om ja inte orkar, de blir lätt så om man varit några dagar på landet där man inte behöver sminka sig.
eller som mamma sa när ja sa att ja blivit modigare
- Aa eller så har du blivit mognare...
haha vem vet ;)


Kommentra
Jag har talat: millan

hahahaha! Jävl puck !! :D

2009-07-31 @ 19:59:06
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0