GOTLAND

hejhej, vet att jag sa att ni inte skulle få en uppdatering förens på lördag men suprice ;) fredrik hade med sig datorn och internett så kan göra små uppdateringar på kvällarna =) låter de inte super?? ;)
Idag har vi bara legat på stranden hela dan, skit skönt! men har bränt mig lite i ansiktet och har fått ngr myggbett menmen sånt är livet ;pp jag har dock fortfarande inte badat i år trotts att ja idag va vid havet med mina kusiner som är 7 och 3, men vad ska man säga(a) har nog blivit en badkruka I guess ;)
jag har ju tyvär inte med min usb-kabel till kameran så kan inte visa några bilder men ni får se dom på lördag då =)
nu ska ja läsa lite bloggar innan ja ska duscha och så
pussar!

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0