GODMORGON! =)

godmorgon! =)
Nu e jag äntligen upp och tassar, jag ställde klockan på elva men snoozade tills nu =) tänkte faktiskt tappa upp ett bad och lägga mig i, bara ta de lugnt njuta och raka benen osv, sen efter tänkte jag ta en ansiktsmask och noppa ögonbrynen lite innan sminket ska på =)
Jag kom ju på idag att jag faktiskt inte sminkat på mig exakt en vecka och gud så skönt det känns =) kommer ju dock vara ovan idag när ja ska ha smink så kanske händer att jag e påväg att gnugga mig i ögonen men hoppas inte haha!
aja nu måste jag fixa badvattnet puss!

Kommentra
Jag har talat: Linnsus

Tack gumman du e så gullig! :)<3

2009-07-06 @ 12:46:24
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0