FÄRGAT HÅRET!

sådär, sitter här i mjukiskläder och handduk i håret med nyfärgat hår, har inte vågat kolla om de blev bra än (a) hatar att färga håret på sig själv! delvis så e det mycket svårare att färga på sig själv än på andra, plus att man inte ser allt på sig själv då man inte har ögon i nacken ;p och sen så har man ingen att skylla på om det blir fel haha! (a)
Men får hoppas på att det blev bra.

Vilken färg blev det då??
Jag har ju själv inte tittat vilken färg det blev än eftersom håret är blött och orkar inte torka det än ;p Men det jag färgade var iaf utväxten och sen färgade jag hela håret i en lite mörkare och brunare nyjans, det förra va fanns en liten röd nyans i men nu ska den förhoppningsvis vara borta och istället ska en fin mörkbrun färg tagit plats, men kan inte dölja att jag är lite nervös (a)
Men jag har faktiskt en anledning! förut när jag färgade från ultrablont till brunt så blev de ju lite skifftningar i det bruna, ljusare på vissa stället och mörkare på vissa, det syntes ju inte överdrivet mycket men de syntes ju iaf, så jag och camilla bestämde oss för att färga en gång till men en mörkare brun, och håret blev förfan svart!!!! kommer du ihåg det camilla? shit va panik vi fick, ja la mig i badet och tvättade med schampoo säkert miljoner gånger för ja fick panik.
men det var inte så farligt egentlige, tidigare ville jag ju ha svart hår men hade aldrig vågad färga det så, men nu när de blivit så av misstag och när paniken lagt sig så passade jag ju faktiskt i det,
men nu vill ja ändå itne ha svart utan brun! :)
så håll tummen för mig! =)
puss

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0